Farwell to the uncool...



...ty på lördag har jag och min gode vän Pontus Gotting förärats möjligheten att forma ljudlandskapet på våra vänner Linnea och Jades klubb Audiofon (i varje fall en stund). Och inte ens Satan, a.k.a Stockholms Lokaltrafik AB, kommer att kunna stoppa oss.

Ni kan räkna med allt från stillsamma, vackra alster som The Beautiful Souths Woman in the Wall till moraliskt uppbyggande dansathems som CeCe Rogers All Join Hands. Dessutom kan ni få höra en ny, egen edit på Rhythm Talks City Street, i riktigt stora högtalare. You aint' wanna miss this one!

Rhythm Talk - City Street (A. Kuylenstierna Soulful Edit)


Kommentarer
Postat av: Jacob

All in! Jag tar med mig bröderna Grus som support.

2010-02-23 @ 23:46:37
URL: http://shadow.posterous.com
Postat av: Wille

Jag vill höra "Regelate Daylight: Rub 'n Dub Mix Fix" med rök och strobar back to back (hela "Analog Blue Streaks" går för övrigt på helvarv i iTunes, och borde snarast upp på World Wide Webb, gitarrsolot i "Regelate" är episkt!). Själv står jag och noddar i baren och gnäller på att alla är så unga och inte har koll på back in the days, alltså från och med "The Drowners" hösten -92 till och med Lollipop sommaren -95. Om jag hade kommit, det vill säga. Nu är jag småbarnsfar och förstår mig inte på dunka-dunka. Istället: en latte hemma i soffan med senaste "Kings of Convenience". Det låter som det gjorde förr.

2010-02-24 @ 14:50:43
URL: http://www.myspace.com/theactionthree
Postat av: Adam

"Regelate Daylight: Rub 'n Dub Mix Fix"! Den och "Dimitri From Paris In The House Of Love Volume 3" kommer att snurra natten igenom. Men när vi därefter bli blir trötta på stråkar och disco kommer jag att ringa när det våras för Bustin' and Dronin' och diskutera värdet av obegränsad distortion.

2010-02-26 @ 12:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0