Down but not yet out

Before Hollywood har tynat bort och nästan, nästan dött. Men inte riktigt än.

Ett: Har på senare tid börjat publicera korta mixar på "Let's Mix!"
Lyssna gärna!

Två: Har i dagsläget inte bestämt mig för hur och på vilket sätt jag möjligtvis skulle kunna gå vidare med Before Hollywood. Mycket ligger i att jag helt och hållet tröttnat på blogg.se-plattformen. En höst irriterande och omständig web 1.0-skapelse. Detta kombinerat med faktum att inspirationen sällan infunnit sig på senare tid. Tills vidare rekommenderar jag att ni lyssnar på Quadrons utmärkta "Simili Life":


Kommentarer
Postat av: Mörkrets furste

NEEEEEEEEJ!!!

2010-12-04 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0